Ynakras

A Kanda Loló Babérköszörűs Alkotókör 2010 márciusában alakult. A tagok által megadott címre, képre, esetenként szavakra kell, lényegében bármely irodalmi műfajban reflektálni. Az alkotások kritika tárgyát képezik. A tagok folyamatos visszajelzése lehetőséget ad arra, hogy szépírói képességeinket közösen fejlesszük.

Friss topikok

  • csigakoma: Ezkurva jó, igazi blues. Remélem megzenésíted, ha eddig nem tetted. Tahisiban várom a dalt (2022.08.29. 16:21) 1437. Csömör gyönyör
  • csigakoma: Tetszik elképzelem, ahogy beleharapsz. Az utolsó két sort írnám át, tőled szokatlan módon a rím mi... (2022.05.09. 15:55) 1430. Kókusz
  • csigakoma: Meghallgattam, jó kis dal. (2022.03.20. 18:04) 1425. Saját világom
  • csigakoma: Ez nagyon szép, az utolsó sora nagyot szól. Gratulálok. Úgy vélem, te valójában művész vagy. (2022.03.17. 16:20) 1423. Tűzzáró ajtó
  • csigakoma: bosszantóan hajlik a fassirton a műanyag kés. Istenek röpte a fizikát szembeköpte. Dörzsöld szeme... (2022.03.17. 16:18) 1422. Egy csík két csík

HTML

1449. Hol az én példányom?

2023.04.26. 15:42 | neagle | Szólj hozzá!

Hol az én példányom?

Hol az én példányom?
Jut nekem is belőlem?
Nyomtató tálcán álcám,
We trust in 3D.

Színes, széles, egyedi,
Lehet akár kegyedé,
Hite-fogyott hagyaték,
Festékanyag, adalék.

Kevésnek sok, soknak kevés,
Sutba vágott semmit tevés.
Brown mozgás fojtó padlástérben,
Lenni érdem? Csakúgy kérdem.

Hol az én példányom?
Hol érem el? Nyomom pedálom,
Üldözöm éjjel nappal,
Kőröztetem keresztbe tett karral.

Szökj! Üres a succes factor,
Kattan a bilincs öt óra harminchatkor.
Miért pont akkor? Kapom fel fejem.
Legyen harminchét, bocs, elgépeltem.

Aha, így már rendjén, mit mondhatnék mást,
Úgy teszek, mintha érteném a gyökvonást.
nem tanúsítok ellenállást, ha lesz
egy példány, ami az enyém.

A bejegyzés trackback címe:

https://ynakras.blog.hu/api/trackback/id/tr8118111330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása